Gott Nytt År!!

Ett nytt år, en ny blogg. 2011, det ska bli spännande att se vad året har att erbjuda. Efter en lyckad nyårsafton som avslutade ett fantastiskt år som för mig blev året för många förstagångsupplevelser. 2010 var ett år där mycket hann hända. Jag tvekar förstås inte på att 2011 kan bli lika händelserikt. Det blir vad man gör det till. Det är bara att kasta sig över möjligheterna som en hungrig tigrinna. Skvaller om alla mina förstagångare jag slukade 2010 får ni snart veta. Nu är jag så trött från nyår så jag måste gå och sova i min mysiga djungel. Skvaller från nyårshelgen och om mitt liv lovar jag att berätta mycket mer om inom kort!

Raaawr, er Tigresa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0