Trött tiger

Livet är så konstigt, eller hur?
Skickade iväg ett sms till dig. Några timmar har gått. Jag vet inte vad jag känner för dig eller vad du känner för mig. Jag tror att jag saknar dig. Varför känns det som jag redan förlorat dig? Fanns det ens något att förlora? Betyder jag något för dig överhuvudtaget? Jag är rädd att du har börjat få större betydelse för mig än jag vill erkänna. Men det är väl mitt fel, jag har själv försatt mig i en minst sagt förvirrande sitution. På g samtidigt som vi har sex, eller bara kk? Hur kan det kännas så lätt när vi ses men så svårt när vi är ifrån varandra. Tid ensam till att analysera och övertolka.
Jag hoppas att du har det bra i nån stuga vid ett snöigt berg. Berg. Allt får mig att tänka på dig. Inte alllt förstås, bara nästan. Inget får bort dig från mitt huvud igen. Jag hoppas att du har det bra i nån stuga vid ett snöigt berg och tänker på mig. Men det tror jag inte. Måste jag redan leta efter ett nytt byte? Jag var ju inte klar med dig än. Till och med tigrinnor kan bli trötta på att ge sig ut på jakt.

Miaou <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0